wtorek, 9 sierpnia 2011

Przyjaciele


Przyjaciele- obrazek
Aby zamowic taki obrazek  wystarczy 5 grafow mi (AnanaseQ)

Przeczytaj uwaznie ponizsza informacje, jesli popelnisz blad w zamowieniu zostanie ono odrzucone.
1. Napisz wiadomosc na ananaseqsklep@interia.pl z tematem Przyjaciele , a w tresci tej wiadomosci :

* Twoj nick z gry
* Nick Twojego przyjaciela
* Kolor napisu
* Jaki ma byc napis , na przyklad Najlepsze przyjaciolki na zawsze
2. Ty i Twoj przyjaciel musicie zaprosic do znajomych LadyUla (Upewnijcie sie czy macie miejsca w znajomych)

4 komentarze:

  1. a moze byc wiecej niz 2 osoby ?

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu.. ale fail... pisze sie forever lub 4ever a nie for ever o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym chciała z moją naj , ale nie wiem , czy ona ciebie zaprosi do naj , bo ja już zaprosiłam

    OdpowiedzUsuń